fredag 25 maj 2012

Att bara stanna upp ett slag...

Himlen har fått ännu en ängel... Alldeles för tidigt fick hon flyga upp dit... Det gör ont i mej och jag försöker stanna upp ett slag och bara njuta av livet, tänka och att bara vara...
Varför? Varför är livet så himla orättvist och skört?
Jag mins när jag träffade dej för första gången, ganska ny var jag här i byn! Du var en snygg och fräsch fläkt som fick alla människor att le! Du var positiv och trevlig!
Lova att du hälsar Frank så gott från oss där ni nu befinner er! Säg att vi saknar honom varje dag här på jorden...

Lova mej alla fina läsare att vara rädda om er! Livet är så skört och försök att bara stanna upp ett slag, njuta av livet här och nu och strunta i alla måsten....... 

2 kommentarer:

  1. Kram. Och ja. Jag försöker stanna upp och tänka efter. Känna efter. Leva här och nu! Och du, jag är glad att du finns i mitt liv. Fast liiite för långt bort... :)

    SvaraRadera
  2. Livet är så orättvist ibland.
    Jag försöker tänka på att leva i nuet och inte skjuta alltför mycket roligt till framtiden. Livet kan tyvärr ändra sig när och hur sim helst.
    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!