onsdag 30 maj 2012

Piiirigt!

Har varit upp på People i grannbyn och provat ut kläder inför modevisningen som kommer att ske på lördag!
Jag är så piirig så jag nästan dör en gnutta....;-) Fy fasen va detta ska bli kul och nu ber vi till vädergudarna att vädret håller i sig! Ja för jag ska ha en del kort kort på mej... Fattar ni att jag kommer att blotta ut mina celuitben för halva kommunen;-) Gå så där lite snajsigt och vifta på rumpan;-) *wiiii*
Jag kommer ha såååå snygga kläder på mej! De kommer att bli dyrt för Jonas plånboken efter denna modevisningen;-) Japp för jag vill ha allt!
Ni kommer väl dit?!;-) Klockan 10:30 börjar modevisningen på Vaggeryds torg!

10 kommentarer:

  1. Du ser supersnygg ut!! Jag hade kommit om jag bodde liiiite närmare!

    SvaraRadera
  2. jag skule gärna ha kommit!
    men du - hur många klädstorlekar har du egentligen gått ned sedan försa modevisningen?? ;)
    Du är skitsnygg!

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Skulle gärna dyka upp om jag bodde närmare.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Du är skitsnygg, som alltid:) hade jag bott närmare så hade jag kommit och tittat:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt! Vilken partypingla du är :)
    Lycka till.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Så roligt att du ska gå visning igen! Du är hur snygg som helst så du tåls att visas upp för hela kommunen :-) Kram!

    SvaraRadera
  7. Du är jättefin, är verkligen imponerad av din viktnedgång! Vet du vad det var för märke på den jättefina toppen? Med vänlig hälsning, Lina

    SvaraRadera
  8. Vad snygg du är och vilket läckert linne!

    SvaraRadera
  9. Pippilin: Tror att den är från Vila eller Vero Moda! Men jag kan svara bättre på det imorgon;-)
    Kram K

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!