tisdag 1 maj 2012

Sista dagen på smutronstället...

Har precis intagit en god frulle i solskent! Solen bränner gott på mitt bleka ansikte och jag njuter! Det gör dock ont i mitt hjärta... Idag är det sista dagen på vårt smultronställe för denna gången. Jag hoppas vi snart kan åka hit igen och njuta!!

Stugan är verkligen mitt absoluta favoritställe på hela jorden, mitt smultronställe! Här kan jag bara vara, andas och komma ikapp med alla mina tankar!
Nu är batterierna laddade för denna gången och denna veckan vankas det nya roliga utmaningar och aktiviteter!;-) Imorgon väntar ett spännande möte och på fredag drar jag på mammablogg galan till Stockholm och därimellan hinner det nog hända massor av andra spännande saker! (Ja för har man 3 kids så händer det saker HELA tiden varken man vill eller inte...;-)

1 maj idag och det fina vädret har har gjort en fin entré! Tack för det! Nu ska här skaffas nya fina fräknar för iår!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att åka hem!
    Men så får ni längta tills nästa gång.

    Ha en skön dag
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jaså, du ska iväg på gala. Vad kul! :-)
    Du är inte snobbig när du kommer tillbaka sen va? ;-))

    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!