torsdag 4 november 2010

Torsdags myser!

Vi har torsdags mys istället för fredags mys idag. Men Fabian sover och Alfred är hos grannarna så det är ganska lugnt på bokgatan 6!
Imorgon åker Jonas iväg till Bratislava med jobbet så jag och grabbarna bus är hemma hela helgen själva. Så därför tar vi lite extra mys med pappa idag! Imorgon kväll ska jag iväg på tjejfest med mitt gamla mamma gäng, det ska bli sååå kul. Men mamma grisen Fabian får nog följa med mamma på fest;-)!

Nu blir det soffmys för hela slanten resten av kvällen. Dock hade en rejäl torsdags städning suttit på sin plast här hemma. Men INGA har som vanligt inte gjort sina hushållssyslor som jag har bett henne om... Och jag som hade tyckt det hade varit så skönt att haft helg städningen klar... Jag hoppas att hon gör sina sysslor imorgon och att det går fort, lite effektiv får hon allt vara när hon både bor och äter här;-)!!

1 kommentar:

  1. Har du oxå en slö städtant hemma...Vi har två, Bosse och Berit=)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!