fredag 19 november 2010

Äntligen!

Imorse var jag som ett barn på julafton i väntade på jultomten... Varför undrar ni förstås?? Jo jag ställde mej nämligen på vågen efter inte att vägt mej på flera veckor, den dumma vågen har ju bara visade plus den senaste tiden:-( Denna veckan har jag varit hård mot mej själv och gissa vad som hade hänt?!! Ändrade siffror visades på vågen, 1.5 kilo MINUS!! Jag är sååå glad, äntligen börjar all möda ge lite resultat! Jag har skrivit upp min vikt var och varannan vecka sedan i april, och jag gick ner mycket till och med maj månad men sedan började kilona åter poppa upp. Jag väger 4 kilo mer nu idag än vad jag gjorde i maj månad:-( Inte roligt alls, men nu jäklar ska de bli andra bullar av detta fläsk!!

Och så här glad blir man när de blir minus på vågen!! (Hade hjälp av fotografen Douglas, men vi synkade inte så bra. När jag hoppade och sa tre så var jag antingen på väg upp eller ner;-)...


Men till slut fick vi in ett riktigt hoppkort, de är ju klart att man måste visa sin glädje på nått sätt;-)!

10 kommentarer:

  1. Jippi!!! Fira med lite godis ikväll nu! ;-)
    Tänk jag äger inte ens en våg...kanske något jag borde önska mig i julklapp...
    :-*

    SvaraRadera
  2. Grattis, vad roligt :)

    Sv: SMART idé med svart lakan som bakgrund då man fotar!! Nu utmanar jag dig att testa det rätt så snart och sedan lägga upp resultatet på bloggen, så jag ser hur det blir :D Hehe...

    Ha en underbar fredag!!

    SvaraRadera
  3. Grattis Karolin!! Super bra ju :) Fortsätt kämpa !!

    SvaraRadera
  4. Heja heja!!!!

    Kör så de ryker tjejen;-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är! Jag kan avslöja att jag gick upp 10 kilo under sommaren...10 kilo!!! Hur gick det till??? Så va glad att du bara gått upp 4 =)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jippie!!! Va duktig du är!!! Åh vicket fint hoppkort det bidde till slut!!!:)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är som orkar tänka på vikten :o).

    OCh vilka fina spots i halltaket :o). Like alot!! Och hatar våra fula plafonder....

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!