måndag 8 november 2010

Äntligen hemma!

Inatt vid tolvtiden kom Jonas hem, jag hade inte somnat ännu så vi låg och pratade in på småtimmarna... Han var ganska pratsjuk och eftersom att mitt sömntåg redan hade gått så var jag ju pigg på att lyssna;-) Känns dock idag att det inte har blivit så många timmar inatt, känner mej just nu som en död sill...
Imorse när barnen vaknade så hade äntligen pappa kommit hem. Givetvis hade han köpt presenter som gillades stenhårt;-)! Men han hade glömt någon??! Mej kanske?:-( Nä då de hade han inte men visste inte ett dugg vad han skulle köpa. Så jag får välja något själv... He he då ska jag köpa mina efterlängtade skor!! Man måste ju vara smart;-)!!

Vädret är underbart ute så egentligen borde jag packa på mej och Fabian massor av kläder och gå ut. Men sängen lockar dock mera just nu! Tror vi ska krypa under täcket igen och sova lite till;-)! Det är ju sån här lyx man måste passa på att göra när man är mammaledig!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!