lördag 20 november 2010

Överraskning!

Fick ett SMS av Jonas igår där de kort och gott stod: Förbered dig för nästa lördag... Ja men så kan han ju inte skriva utan att jag ska bli å nyfiken så jag håller på att dö...;-)
Hela kvällen igår försökte jag få ur honom vad som skulle hända. Jag pressade till och med barnen lite så att de skulle försöka få ur honom vad de är vi/jag ska göra för något?! Jag fick iallafall reda på att jag skulle vara färdig klockan 08:00 på lördag morgon.. Åhhh va detta är spännande, älskar överraskningar!! Hjälp med spekulera lite, vad tror ni han har hittat på för nått??!!;-)

5 kommentarer:

  1. Jättespännande!

    Ja är också nyfiken nu ;-)

    SV; Jo jag får no vila idag. Vi ska åka iväg på en min SPA-resa jag och maken.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Åhh så fin han är!! Jag gissar på hotellövernattning någonstans med lite relax möjligheter o kanske några timmar bland klädbutiker :) vad det än är så är du ju värd det vännen kram <3

    SvaraRadera
  3. Åh va roligt, men så elakt att förbereda dig en hel vecka innan, då hinner man ju bli galen av nyfikenhet. Fast det kanske är lite av tjusningen för honom :) att retas

    SvaraRadera
  4. Åh va mysigt, jag tror som Hanna på nån mysig hotellsurprise.
    Johan gjorde ju likadant för någon månad sen och det var huuur mysigt som helst.. <3
    Glöm inte berätta sen vad det blev för nåt spännande..
    Stor kram Sofia

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!