torsdag 25 november 2010

Städ paus...

Tar mej en välförtjänt paus, jag håller på att städa och som vanligt blir jag aldrig färdig... Jag är expert på att dra fram saker när jag städar, just i skrivande stund ser hela köket ut som en skog. Mossa över hela golvet och blommor hit och dit... Nu har jag iallafall pillat ihop en adventssljustake som kommer att lysa fint i advent och perfekt med blockljus som inte brinner ner så fort!
Nähä dax att åter lyfta den tunga rumpan och städa.. Vill inte ha kvar den tills imorgon för då ska vi göra något annat roligt och imorgon kväll ska jag på vinjunta!! Åhh va jag längtar, guuud va de ska bli kul att åter träffa tjejerna och prata så käken hoppar ur led;-)!!

4 kommentarer:

  1. Var har du köpt de snygga siffrorna?
    Jag är på jakt och nu börjar det brinna i knutarna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Just jävlar ja, mossa skulle jag ju köpa idag!! Glömde jag helt... Är helt uppjagad och stressad över att jag inte ska hinna fixa ihop alla 24 paket till barnens paketkalender. Idag fick lillemans påse fyllas på med russin, morotssnacks bla. Till honom har jag typ köpt 9 grejer :D

    Hoppas du får en trevlig vinjunta! Väntar spänt på rapport sen om lördagens aktivitet!!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Kaatzi: Siffrorna köpte jag här i Skillingaryd i en affär som heter Mofas hus!!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Blir en bit att åka.
    Ska kolla här i byn :-)
    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!