tisdag 30 november 2010

Spikmatta!

Ikväll har jag varit och rört på fläsket... Jösses vad de skvalpar runt på hela kroppen... Men gott var det och smärtan i ryggen och armen försvann precis då. Men nu är skiten tillbaka och jag går här hemma och klagar och tycker VÄLDIGT mycket synd om mej själv. Efter träningen var jag förbi och lånade en spikmatta och linnement av snällaste Linnea. Ska få en rejäl massage av Jonas nu plus att jag beställt massagetid som jag ska ska utföras på lördag morgon. Så nu hoppas jag att denna skit snart ger sig av för gott:-(

Har legat på spikmattan en sväng och det var ingen skön känsla. Jäklar i mig va ont det gör, men ändå är det sååå himla skönt! Jag måste investera i en sån NUU. Stod och höll i en i helgen men köpte den inte, blev lite småsnål och nu ångrar jag ihjäl mej.... Tänk så dum man kan var ibland.. Hade de varit en snygg tröja som jag hade hållt i handen, ja då hade jag inte tvivlat en endaste sekund på att köpa den utan bara gått till kassan och betalt och sett glad ut;-)... Men det kan ju bli en bra julklapp?! NÅGON?;-)

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag såg en spikmatta nere på bi kupan.
    /gela

    SvaraRadera
  2. Härligt med spikmatta! Sonen fick en i julklapp förra året men det är jag som använder den mest!
    Låg en stund på den igår innan jag somnade för jag frös i hela kroppen. En stund på spikmattan så blir man varm i hela kroppen......
    Hälsn Anna S

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!