söndag 14 november 2010

Kändisfest!!

Vilken lyckad maskerad vi var på igår!! Alla hade gått in för det stenhårt och alla var SÅÅ bra!! Jag mår som jag förtjänar idag, är trött och sliten i kroppen. Tror att tröttheten mest beror på att jag dansade så mycket, eller kan de ha varit vinet? ;-) Nej det måste nog varit dansandet till alla gamla goda 90-tals disco låtarna som fick kroppen ur balans idag;-)!

Kvällens tema var film och serie karaktärer. Eftersom att jag inte fick vara min älskade Marge så fick jag snabbt byta till att vara Tina Turner. Nja jag vet väl inte om jag lyckades så bra??... Men jag klädde iallafall ut mej;-)!


Kanske tur att jag ändå inte var Marge, för då hade vi blivit två i så fall;-)



Jonas vann för den bästa ut klädnaden! Visst är han lik?!
Tuuusen tack snälla Henrik och Jouline för en mycket trevlig kväll!!

4 kommentarer:

  1. Gud vilka underbara bilder! Vilken fantasi :) Jag är urkass på sånt där, och förmodligen är det därför som jag heller inte gillar maskerader :D

    Ser i alla fall ut som ni hade en kanonkväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. *asgarv* fasen va kul att få se alla, och superkul att alla verkligen hade gått in för det =) Blir så mycket roligare då =) kram

    SvaraRadera
  3. hihi..
    vad roligt med en sån där fest där alla verkligen går in för det!!
    ni var ju toksnygga, speciellt du :)

    många kramar!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!