lördag 20 november 2010

Julkort....

Idag passade vi på att ta de årliga julkortet som ska skickas ut till våra nära och kära. Och eftersom att de snöat så fint igår och inatt så passade vi på att ta kortet ute. Men de var lättare sagt än gjort kan jag säga... De började med att hela pulkan välte så Fabian ramlade på sin näsa och sedan var han inte alls på humör. Alfred ville inte alls stå stilla och stå där jag tyckte att han skulle stå. Så summan av de hela kan man säga att de blev lite lätt KAOS....

Men jag fick några bra bilder iallafall, men dom avslöjar jag inte ännu. Dom får ni se sen!!

Hittade en hemskt rolig funktion på picnik. Röda näsor heter den och den kan man göra mycket roligt av;-) Ha ha jag har skrattat så åt denna bilden, fast att den ser helt hemsk ut!! Ett skratt förlänger livet vet ni;-)!!

5 kommentarer:

  1. Haha, som vanligt får man sin dagliga dos av skratt när man kikar in här.
    Ser kaoset framför mig.
    Men tycker iaf att korten blev fina fast de talar lite för sig själv
    kram

    SvaraRadera
  2. Puh! Att du orkade både tänka tanken och genomföra ;o). Ifjol tog jag kort från baket och klippte ihop till ett kollage efter att fotograferingen misslyckats.

    Får se hur det blir i år ;o)....

    Vad många som tävlar!! Roligt!

    SvaraRadera
  3. Åh hahaha fasen vad roligt!! Vilka näsor, jag tror jag dööör :D

    Aj löööv Picnik nu, tack för tipset. Det är som en tusen gånger roligare variant av photoshop ju :)

    Det är bannemej inte lätt att få barnen att se normala ut på samma gång när man ska ta julkort. Vi har inte kommit så långt än, men borde väl ta tag i det snart... Tiden bara rusar ju iväg nu.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha..
    Skrattar som en tok!
    Ni är väl bara fööööör UNDERBARA!

    Längtar efter att få se originalet sen, för de får man väl när ni skickat ut julkorten sen?
    Hoppas hoppas hoppas!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Ha Ha Ha! Kan inte göra annat än att känna igen mig när det gäller årets julkort! Slitgöra att få alla barnen att titta in i kameran samtidigt och helst le.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!