torsdag 30 januari 2014

Jag är en jävel...

på att fynda!!!
Ibland så älskar jag mej själv lite extra, som tex när jag fyndar så in i baljan bra!!!¨Fynd som är så billiga att jag nästan skämdes när jag skulle betala...
Det här med shoppingförbud får jag helt enkelt skippa just nu. För som jag fyndar så borde jag vara rent av dum i huvudet om jag satte köpstopp just nu...
Igår eftermiddag åkte jag och grabbarna ner till byns skoaffär. Gympadojor ville Alfred ha till sin gympa!
Hem kom vi med 4 par, ett par till Alfred, ett par till Fabian, ett par till Douglas och ett par till mej!
Alla blev så himla happy över sina skor, alla utom Douglas som bröt ihop som en tok när vi kom hem, men sa inte ett knyst i affären...
Såååå fula skor jag hade köpt till honom. Alla kommer ju bara att skratta sa han... Unge!!!
Rejäla och vattentäta är dom, precis vad han behöver till våren och tills dess har nog ilskan lagt sig lite;-)
Vet ni vilken storlek ungen har? Str 37(!!!) Han är ju för bövelen uppe i min storlek nu. Kan nog säga bye bye till mina converse till sommaren;-)
För en gångs skull tänkte jag praktiskt och funktionelt och köpte skor! Varma och vattentäta, precis vad jag behöver när jag är ute och går. Men guuud så fula och pricken över i:et, karborrband... *mohahaha* Men va fan gör det, dom är ju varma och funktionella!! Nästan lite vuxenpoäng för det tänket va?;-)
 Summan för 4 rejäla och bra skor hamnade på 672 pickadoller! Ja jag sa ju att jag älskade mej själv som fyndar så bra! 70% på hela klabbet, det slutar med 1568 kronors rabatt!!
När jag kom hem låg ett paket i brevlådan och väntade på mej! Ett paket från Nellys rea! En superhärlig leo klänning och 2 linnen för endast 200 riksdaler! Jag är en jävel på att fynda! Måtte värmen snart komma så att jag kan få använda dessa godingar!!

9 kommentarer:

  1. Det var bra fyndat! Tääänk så mycket du tjänade! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa, illgött ju;-) Nu kan jag ju shoppa ännu mera;-)
      Kram K

      Radera
  2. Sjukt bra ju !! Jag skulle behöva fynda ett par nya dojjor att ha på gymmet,
    men visst tusan, det var ju några hundra tusen som skulle in i handpenning på huset först...
    Det är väl bara vänja sig vid att få snåla ett tag antar jag !
    Men spännande, japp, det ska det bli !!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kändes väääldigt bra! ;-)
      He he ja det är inte billigt att bygga, men tänk så fint ni kommer få!
      Kram K

      Radera
  3. Sjukt bra fyndat! Och vi vill ju se kläderna på!

    SvaraRadera
  4. Lyckan som infinner sig när man har gjort riktiga fynd. Oslagbar. :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du en är helt sjuk, men den skapar oxå ett mer ha-begär;-) Nu vill jag ju bara shoppa ännu mera;-)
      Kram K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!