onsdag 22 januari 2014

Allt beror ju på hur man ser på det hela...

REA, REA, REA överallt och jag blir ju så klart tokig om jag inte får shoppa för en billig peng, vem blir inte det?;-)
Mitt mål är ju att bli en bättre sparare och att jag ska försöka ha köpstopp i 3(!!!) månader. *mumlar för mej själv: -herregud i hela världen hur ska jag klara detta??*
Men nja, jag börjar med det målet en annan månad känner jag, just nu är det ju extra roligt att shoppa för en billig peng. Då får man ju passa på!
Idag damp det ner ett paket till mej som jag hade beställt på NELLY! En stycke snygg tröja med glittriga siffror på bröstet och 2 par skor för en summa av 500 pickadoller! Sa jag att jag älskade REA?;-) Och ja det beror ju på hur man ser det, men man kan ju nästan säga att jag "tjänade" pengar på detta;-) Eller så kan man ju oxå så klart se det så att hade det inte varit REA, så kanske jag inte nödvändigtvis köpt detta??? *sväljer* Ja som sagt, allt beror ju på hur man ser på det hela?;-)
Snygga skor som man både kan ha till vardags och fint, med en liten kilklack i hälen! Nu längtar jag till våren så att jag kan ha dessa snyggingar på mina små fossingar!
Klickade även hem ett par stövletter med snygga detaljer! Heter det stövletter? ;-)
Något som jag absolut skulle behöva i är att investera i en ny kamera! Helst nu på en gång... Att få dessa fotografer här hemma att fota sin mamma/fru kan sluta i ett mindre världskrig och vi blir osams... Jo för har man världens fåfängaste jobbigaste morsa/fru som inte godkänner bilder där jag jag gör världens fulaste min eller är på väg att posera och det klickas hej vilt på telefonen och allt blir suddigt. Ja så klart ger dom upp och blir sura på mej, vem skulle inte bli sur för det...?
Kanske skulle jag ändå ta mitt köpstopp snarast och spara dessa pengar som jag shoppar för? Ja för då har jag ju snart en nya BRA kamera som jag kan fota mej själv med...;-)
Men lite roligt måste man ju få ha, som att shoppa tex... Som sagt, allt beror ju på hur man ser på det hela....;-)
Är du en sparare eller en slösare?

4 kommentarer:

  1. Normalt en slösa, men just nu en spara...måste få ihop 3 papp till ett nytt gymkort på fredag (tur lönen kommer in då ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och för dessa 3000 så kommer du få den där toksnygga kroppen till sommaren, du får kämpa på den här månaden nu när du är "ledig"!!!
      Kram K

      Radera
  2. Absolut en slösa... men försöker med ett köp"stopp" just nu. Men det är inte så svårt eftersom jag för ett litet tag sen fick psykbryt på alla kläder o prylar som svämmar över överallt. Plus några weekendar som väntar framöver som pengarna vill gå till ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju sjukt va mycket kläder och saker man har, helt sjukt!!!
      Kraaam K

      Radera

Tusen tack för din kommentar!