fredag 21 oktober 2011

Vackert!

Det är verkligen vackert ute idag! Solen strålar och nattfrosten ligger som ett vitt täcke fortfarande från nattens frost! Jag måste villigt erkänna att jag just nu längtar efter snön...;-) Jo faktiskt, de trodde jag absolut inte för bara en månad sedan att jag skulle göra... Men man är ju inte mer än människa så man kan ju faktiskt ändra sig;-)!
Bara knappa 2 månader kvar till jul... *hua* Tiden går fort när man har roligt...
Kanske dax att börja tänka på det där med julklappar! Har hört att en del visst har börjat att köpa och en del är visst klara;-)
Är ni klara? Jag är väl som vanligt ute i sista stund och kommer att vara klara med mina så där den 23 dec;-) Och andra sidan så är det bara att börja spara pengar nu... Jo då för de klapparna Douglas önskar sig iår är man nästan tvungen att vara miljonär;-) Så ja bara att börja spara! *fniss*
Hmmm, kanske dax att ta in utemöblerna nu? Herregud att man aldrig kan vara ute i god tid;-) Lite is på bordet om man säger så...;-) *blink*blink*

2 kommentarer:

  1. Långt ifrån klart här med. Efter en höst som började med dyr semester som tog alla pengarna och sen en sjukskriven sambo och en bil som skriker efter service så kan jag göra dig sällskap den 23e/12:)
    Pengar växer tydligen inte på träd i våra breddgrader. Eller tid...

    SvaraRadera
  2. Snö! Nej tack, sakta i backarna!
    Julklappar? Mitt mål brukar vara att vara klar till första advent, och det brukar funka. Kanske har nåt enstaka kvar. Sen kan man bara njuta hela december och slippa springa i affärerna med alla andra "stollar" ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!