torsdag 27 oktober 2011

Längtar...

Jag tror banne mej att jag längtar mer till höstlovet nästa vecka än vad barnen gör;-) Guuud va underbart skönt det ska bli att slippa stiga upp på morgonen, bara kunna få ligga kvar i sängen hur länge man vill! (Ja iallafall längre än klockan 7;-))
Idag var det svart ute när vi gick upp. Barnen undrade varför jag väckte dom mitt i natten? Ja det undrar jag med;-) Inte konstigt att man kanske är kronisk trött... Jo för det är vad jag iallafall är just nu... Och bättre lär det nog inte bli, för på lördag natt ställer vi ju om klockan och då kommer det bli ännu mörkare... *suck*

2 kommentarer:

  1. Ja livet har sina olika faser, vi har ju tre snabba och täta barn/syskon så när höstlovet kom så var det verkligen en "lisa för själen"!
    Fast nu kan jag igengäld sova hur länge jag vill, alla har eller är påväg att flytta hemifrån! Känns inte bra det heller.....!
    Ha det Bäst!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  2. Hur var de där snygga stövlarna du beställde från Ellos? Jag har funderingar på att köpa sån men några hade skrivit på Ellos.se att de var hala?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!