onsdag 5 oktober 2011

Herr feber på besök...

Herr Feber har kommit på besök hemma hos oss... Han var så ohövlig att han inte ens kunde knacka på utan bara rusade rakt in i Alfreds lilla kropp på en sekund...
Igår när vi var hos kompisarna och lekte, kom han efter ett tag och sa att han var så hemskt trött. När vi cyklade hemåt klagade han på att han hade ont i sina ben. Och när vi kom så visade termometern på 39,5 och han har sedan igår vid 17 tiden legad däckad i sängen...
Nu är han dock mycket piggare, bara 38 och är uppe och skuttar.... Hade jag haft 38 så hade jag legat däckad, det kan jag tala om;-)
Nu hoppas jag verkligen inte att denna febern sprider sig till resten av familjen, det har vi verkligen ingen lust med. För i helgen ska vi ju på en tripp till de värmlänska skogarna och fira min lilla morfar och då får vi ju inte vara sjuka...

1 kommentar:

  1. Hoppas han snart blir bra min lille vän,kramar honom från mej .Kram Grannen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!