söndag 2 oktober 2011

I lööööv min crosstrainer!

Jag kände mej så fruktansvärt trött ikväll, men ändå så låg där en rastlöshet över min kropp... Hmm konstig kombination jag vet. Men det är väl så när man är som man är;-)
Istället för att häva mej i soffan öppnade jag upp altandörren på vid gavel, slog på TVn och hoppade upp på min crosstrainer och gick 1,5 mil (Ca 1 timme)! Så jäkla gött och nu sitter jag här pigg som en lärka... Nja kanske inte det bästa att vara pigg som en lärla klockan 22 på kvällen. Men nu har iallafall rastlösheten lagt sig och jag mår som en prinsessa i själen!
Jag älskar min crosstrainer! Det var nog den bästa presenten Jonas någonsin har gett mej;-) Jag står och trampar på den 2-4 gånger i veckan! TVn och att trampa på CTn är en mycket bra kombination, man glömmer liksom bort att det är jobbigt att träna;-)!
Efter mitt pass ikväll hoppade Jonas upp på den. Men hans latmask hade visst byggt bo i hans kropp, så han hoppade av efter bara några minuter.... Slöis;-)

3 kommentarer:

  1. Duktig du e vännen <3 Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat tjejen:) hur mycket har du gått ner nu? Är så kul att följa dej då ja också kämpar mot kilona:)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!