söndag 1 augusti 2010

Min hemska dag är som bort flugen!!!

Nu har natt djuret vaknat i mej och jag är hur pigg som helst. Borde gå och lägga mej så att jag inte är som en död sill imorgon bitti när barnen vaknar och vägrar ligga ner och mysa.... Mitt humör har blivit mycket bättre och jag har gråtit en liten skvätt. Tänk va lite gråt kan göra för att lätta på hjärtat lite. Jonas har varit VÄRLDENS BÄSTA SAMBO idag och förståt att jag ville vara lite ensam! I eftermiddag klarnade det upp på himlen så då gick vi ner till havet och solade lite! Och då kan man ju inte annat än att må mycket bättre i hjärtat när solen kommer fram och man får sitta nere vid havet och mysa!!!
Fick ett sms av en vän där det stod: Ville bara säga att jag tycker att du är en av de finaste personerna jag känner både på ut- och insida!
Vilka underbara vänner jag har!!
Nu ska jag inte trötta ut er om mitt tjat om mitt humör... Natti natt alla fina människor där ute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!