onsdag 25 augusti 2010

Tom....

det är känslan jag har haft hela dagen.... Livet är så skört som en tunn, tunn tråd. Jag kan inte ta på den ledsna känslan, för den gör så ont. INGEN i hela världen kan förstå hur just JAG känner idag. För hon betydde så mycket för mej, trots år som gått och kontakten som runnit ut i sanden. Men hon fanns där just DÅ, för 10 år sedan när jag längtade hem som mest till Malung och mamma. DÅ när jag kände mej som mest ensam. Jag fick den kärleken jag behövde just DÅ av henne och hennes familj. En stor stötte pelare just DÅ! Många undrar, stod du henne nära? Nej inte NU, men DÅ... Jag är ledsen, låt mej gråta för det gör så ont.

3 kommentarer:

  1. Stora kramar till Dej.....
    /Linnea

    SvaraRadera
  2. Även om man inte stod henne nära så va hon alltid trevlig när man träffade henne och hon hade alltid ett leende på läpparna när man mötte henne.
    Du har rätt till din sorg vare sig du stod henne nära nu eller för 10 år sen. Hon är en person som gjort skillnad i ditt liv och därför betyder mycket för dig! Tillåt dig själv att gråta och sörja åh låt det ta den tid det gör.

    Många tröstande & styrkande kramar från mig!

    SvaraRadera
  3. Tror vi är många som känner en stor tomhet...hon var en fantastisk människa.Själv fick jag lära känna henne som liten då vi var grannar,sen gick tiden,vi flyttade & jag träffade henne lite då & då.Sedan började Felicia skolan förra året & Cina blev hennes fröken.Varje dag fick vi träffa henne å alltid var hon lika glad,såg varje barn t.om William kramade hon på så fort vi sågs...idag gråter man...kram,Kate.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!