lördag 21 augusti 2010

Blev såå glad!!

Imorse innan jag hade hunnit slagit upp mina stora melerade ögon så fick jag ett så fint sms av en gammal kompis som det var alldeles för länge sedan jag träffade. Vi var bästa vänner i högstadiet och höll i hop i vått och tort! I messet stog det:
Hej Karro!
Tänker varje gång när jag sitter vid datorn att jag ska messa dig. Fullkomligt älskar din blogg! DU är min inspiration! Så självklart vill jag att du ska ha mitt nummer ifall våra vägar korsas!!

Jag hoppade upp ur sängen och blev sååå glad! Tänk att lilla jag kan göra något så enkelt som att bara skriva på en blogg och göra en människa inspirerad!! Tusen tack Marie för ditt fina sms!! Och jag hoppas verkligen att våra vägar snart korsas så att vi snart får träffas igen!!!

På detta messet kommer jag att leva hela helgen!! Tänk vad några små ord kan göra för att få en så glad!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!