måndag 30 augusti 2010

John blund.... Inget att lita på...

John Blund lovade mej i all hast att han skulle ge mej en första klass biljett i hans natt tåg... Men han har fortfarande inte varit och lämnat den hos mej, den lille fulingen... Så nu sitter jag här med stora ögon och bara väntar på att han iallafall kan vara så generös och ge mig lite av sin dyrbara sand som han kanske kan vara så snäll och lägga i mina ögon.... Att det ska vara så svårt för den mannen att fatta att han MÅSTE besöka bokgatan6 i Skillingaryd...??!
Så nu tar jag min kropp och går mot sängen och drömmer istället då... Jag ska drömma bröllop HELA natten lång!!! Jag vill, jag vill, jag vill!!!! Gifta mej alltså och ja sova med för den delen....;-)

Natti natt!!!♥

2 kommentarer:

  1. Drömma bröllop låter fint! Ska jag oxå göra! Natti natti =)

    SvaraRadera
  2. Fast han var nog på semester igrån i någon annan by för till och med JAG var pigg igår kväll!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!