torsdag 19 augusti 2010

Skillnad?!

DÅ.... För precis 6 månader såg jag ut så här... Jag var i V 38 (37+0) och skulle in på undersökning den kvällen och ev en igångsättning. Vi åkte in glad och åkte därifrån arga. Ingen igångsättning och vi som trott vi skulle bli 3 barns föräldrar den helgen. Vi åkte istället hem och svullade i oss massor av godis och mat, låg och tittade på tv hela helgen medans barnen var hos sina barnvakter!! 4 dagar senare tittade världens sötaste Tarzan fram!!
NU.... Så där 20 kilo mindre, men kanske inte lättare... Jag ska ta tag i mitt liv nu och kommer att tävla mot dem som ville;-) Vi ska bara komma på hur, när och var...?? Fatta hur stor mage jag egentligen hade... GIGANTISK... Undra hur stor den hade blivit om de låtit mej gå 3 veckor till?? Och hur stor hade inte Fabian bli då...

5 kommentarer:

  1. :) tror inte det hade varit fysiskt möjligt för din mage att växa så mycket mer då hade du nog tippat framåt ;) på bilden under tycker jag du ser fin ut för att ha fött barn för 6 månader sedan!...jag kan gärna vara med på en liten "tävling"...vet inte heller hur men kanske man kunde ha en liten veckoredovisning för antal - kg? Man behöver ju inte skriva hur mycket man väger utan hur mycket man går ner,jag startar min insats idag!...kram,Kate.

    SvaraRadera
  2. Vilken spinkis! Hoppas att jag oxå kan bli av med mina grav. kilon när det sen blir dags. Du ligger några månader före mig så du blir min motivation =)

    SvaraRadera
  3. Vilken skillnad! Bra jobbat!:)

    SvaraRadera
  4. Ja, tunnis där!!!
    Borde ta tag i mina kilo på allvar också...men suck...kanske vill vara med å tävla men det beror på..............finns verkligen motivationen???:-)
    Duktig är du i alla fall!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Usch ja. Den där vikten som man drar på sig efter varje graviditet är inte kul nu när man känner att man borde bli av med den. Du och jag verkar ha barn i samma ålder. De är födda samma år sen kasnke månaderna varierar. Jag har själv ca 15 kilo som jag vill bli av med inom ett halvår. Suck! Men ingen motivation alls.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!