tisdag 31 augusti 2010

Karolin + glass = SANT!!!

Jag är kär, i en GLASS.....!!!!! Smakerna som uppstår i munnen är nästan lika härliga som att ha sex! När jag stoppar in skeden som är full med glass i munnen så uppstår det kärlek på hög nivå!!! Jag har aldrig i hela mitt 30 åriga liv (30 åriga, menar förstås 20 åriga liv...) smakat någon bättre glass!!
Så för er som vill ha lite njutning när barnen gått och lagt sig. Ta fram ett paket SIA glass LEMON CURD, så kommer ni få uppleva en himmelsk kväll! Sitter fortfarande i drömmarnas land, trots att glassen legat i magen i flera timmar....

KÖP GLASSEN NUUUUU!!!!

(Och JA, jag har jäkligt dåligt samvete för att jag ätit glass ikväll. Jag och min dåliga karaktär...;-))

2 kommentarer:

  1. Den var verkligen galet god!! Trodde att du hade gjort den själv fö den smakade verkligen inte som "köpt glass". Ska definitivt inhandlas så fort jag får tillfälle =).
    Kram/E

    SvaraRadera
  2. jag älskar lemoncurd...!! Då är den nog ngt för mig ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!