söndag 8 augusti 2010

Trött i ögat....

Idag har vi verkligen haft en slappar dag som heter duga. Vi har gått omkring i mysen hela dagen. Min kropp orkar och är inte van vid sena nätter längre, den tar stryk som man får känna av hela dagen efter.... Och av trötthet blir ju inte humöret på topp, så vi har gjort det bästa av situationen. Jag och Douglas har spelat Wii i alla dess former till och från hela eftermiddagen och nu ikväll, och de andra har snällt fått tittat på;-). Jag är en mycket dålig förlorare, även om jag spelar mot min 5 åriga son;-)
Jag har nu krupit upp i sängen och ligger här helt själv. Jonas och Douglas campar nämligen i grannarnas husvagn på deras gård! Douglas har längtat hela dagen efter att få sova där inatt, dessutom regna det ute så de lär nog sova som små prinsar inatt med lite smatter på taket!! De andra 2 små prinsarna får sova inne hos mej och förmodligen och förhoppningsvis komma och lägga sig hos mej i natt så att jag inte behöver känna mej så ensam!!!

2 kommentarer:

  1. Spännande att campa i grannarnas husvagn :)

    SvaraRadera
  2. vilken mysig blogg och vilka fina pojkar du har :)

    hoppas ni haft en toppen helg!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!