måndag 9 augusti 2010

Idag vill jag ha....

  • pengar....
  • nya höstkläder till mej själv.....
  • pengar....
  • ett jobb att gå tillbaka till efter min mamma ledighet....
  • pengar...
  • städerska/tvätterska/stryckerska....
  • pengar....
  • nya höstläder till barnen...
  • pengar
  • ett frieri och bli gift...
  • pengar
  • nya möbler till övervåningen...
  • pengar...
  • ett nytt fräscht sovrum....
  • och slutligen ännu mera pengar som jag bara kunde slösa bort på vad jag ville, utan att ens behöva tänka på vad det kostar.....

Skönt att få drömma sig bort där ett tag....

Oj, vaknade till från drömmarna av skrikande barn.... Dax att åter gå till sysslan städa, laga mat och byta bajsiga blöjor.... Hur fattig jag än må känner mej just nu, så känner jag mej ändå som den rikastre mamman i hela världen som har 3 små guldklimpar som förgyller mina dagar!!!!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!