fredag 6 augusti 2010

Små, små risgryn!!

Jag får nog visst ta tillbaka det där att jag ska amma Fabian tills han blir 15 år... Han har nämligen varit lite tjinkig och vaknat flera gånger per natt, vilket inte alls är likt honom. Han har dreglat och haft båda händerna i munnen. Jag har ju förstått att det varit något på G... Så häromdagen satt jag och ammade och han bet till, aj det där gjorde ont. Kände då 2 små risgryn nere i hans mun. Inte konstigt att han inte varit på humör, kan ju bara tänka mej hur ont och kliigt det kan vara att få små nya tänder..... Så fortsätter tänderna växa i denna raska takt så är jag nog inte så sugen på att amma så länge till.... Jo med förutsättningarna att han inte biter mej då;-)!!

2 kommentarer:

  1. När Calle, min mellersta son var lite så började han med en himla charmig sak, INTE, som fick mig att sluta amma. Han hade ett gäng tänder och när han tyckte att han var mätt, ja då bet han till, hårt! Ajjjj...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här har vi också haft/har en liten gnölig och sur dam...
    Jo visst var det lika här, två tänder! =)
    Skönt när man vet varför de inte mår bra i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!