torsdag 12 augusti 2010

Drömmen om en egen lekstuga!!

När jag var liten drömde jag om att få ha en egen lite mysig lekstuga. Tyvärr blev det aldrig så... Mina barn älskar att vara i andra kompisars lekstugor, och grannen har en som de får vara i hur mycket de vill. Men ändå jag vill ha en egen på min gård, där jag kan pyssla och pynta till mina barns personliga lekstuga! Leva ut mitt lekstuge liv där som jag inte kunde göra när jag var liten.... Vi har ju bod ute på gården där vi har alla ute grej så som tex gräsklipparen. Om inte annat kanske man kan göra om den till en mysig liten lekstuga, eller ja åtminstonde halva den.... Vi får väl se om mannen/pappan i hustet är intresserad av att hjälpa mej att få utvidga mina drömmar om en egen lekstuga. För vuxen det kommer jag nog aldrig bli, bara barnsligare för varje år som går. Kanske blir det så att om vi får en lekstuga så kommer jag tillbringar mer tid där än barnen;-)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!