måndag 23 augusti 2010

Smaken är som baken....

Ofta så blir det varma mackor här på söndags kvällarna. Och så även igår! Jag blev lite full i skratt när jag stod och gjorde dem för min smak av val av pålägg är nog inte så vanligt.... Jag har nämligen rödbetor, kaviar och ost på dem, och till det skivad färsk gurka.... Tycker ni det låter konstigt?;-) Ja det förstår jag, för det tycker jag själv när jag tänker efter. Men jag lovar att det är jättegott. Och nej jag är inte gravid och har konstiga smaker för mej;-) Nä detta har jag ätit sedan urminnes tider. Dock vill inte resten av familjen ha några av mina mackor, konstigt?!
Har ni några så där konstiga smaker som ni blandar hej vilt och som det blir en salig röra av. Och som bekant så är ju smaken som baken...;-)

(Om förra inlägget, om tävlingen. Jag var lite försenad med mitt bidrag, den gick ju ut igår.... Men gå gärna in där och beställ ett fint armband och tänk på cancerfonden!!)

1 kommentar:

  1. Inte en varm macka, utan vanlig:
    Philadelpihia (tjockt lager), messmör och avocado
    Smaskens som bara den! :)
    Skulle nog tveka att smaka din variant, men man vet ju aldrig! =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!