fredag 13 augusti 2010

Nu vet jag vem han är lik!!

Till och med jag ser hur lika Fabian och hans morbror Nicke är när de är i samma ålder!!!


Fabian Nicke
Även ser jag likheterna på mej själv som liten!!
Det är verkligen så grymt kul att se alla dessa likheter både i utseendet och i sättet. Jag hoppas att mina barn ärver mitt lugna temperament, så där lugn och harmonisk som jag varit hela mitt liv..... Jag märker redan hur lugn och fin Alfred är, inge hett levende där inte;-). Känner precis igen mej i honom....;-) För jag var nog det lugnaste barnen i världen när jag var liten...

Eller hur var det nu igen?;-)

4 kommentarer:

  1. superlik nicke verkligen! jag tycker jag ser väldigt mycket av alfred i kortet på dig. :)

    SvaraRadera
  2. Tvärtom, du var den vildaste och busigaste ungen i Yttermalung:). Och inte bara det du hade värsta humöret oxå, lite humör har du ju fortfarande kvar och det passar dig. Puss/mamsen

    SvaraRadera
  3. Visst är det sjukt roligt att jämföra ansiktsdrag och sånt :) Våran Elliot är verkligen en mix mellan mig och min kille, så himla kul att se :)
    återstår att se vem han blir lik till pesonligheten, hehe...

    SvaraRadera
  4. Ja, man ser verkligen likheten :) roligt med såna där bilder :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!