söndag 29 augusti 2010

Skitig bil....

Jonas och barnen var så snälla och städade min bil igår, det var välbehövligt kan jag säga.... Den såg för tillfället ut som en blandning mellan en soptipp och en kläd garderob. På bara några veckor så har denna skara kläder blivit i min bil och hur mycket som hamnade i soptunnan det vill jag inte ens veta.... Jag kan inte fatta att det just blir så här i MIN bil, jag som annars är en mycket noggrann person och som plockar och städar här hemma... Men bilen kanske prioriteras bort, kanske inte så noga med att den ska vara snygg. Bara det går att köra den så är ju jag nöjd;-)!! Någon med samma "problem" som mej;-)??

1 kommentar:

  1. Bilen ja... Den glömmer man bort liksom! I sommar har den nästan varit mitt hem eftersom jag flängt runt så mycket. Allt man behöver finns alltid i bilen! Strumpor, filtar, stövlar, paraply, en hel massa servetter, jackor, McDonaldsleksaker, ja, listan är lång! Jag har ju en helt ny bil nu så jag hade lovat mig själv att INTE ha massa skräp liggandes! Men kan ju va bra att ha ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!