söndag 4 mars 2012

Vad har jag egentligen gett mej in på??




All min lediga tid går för tillfället åt på att fixa trappan! Jag sliter som ett djur och undrar i skrivande stund vad sjutton det är jag har gett mej in på...??
Ja ja jag vet att ni tröttnar på mina trapp inlägg... Men jag måste bara peppa mej lite själv genom att skriva om den;)
Men om en stund ska jag svira om denna outfit till löparkläderna! Lite frisk luft i lungorna och lite rens i tankarna, sen kan jag fortsätta slita på trappan!!;)

6 kommentarer:

  1. Frisk luft får dig att skingra trapp-tankarna, själv blir det en löprunda med grannfruarna!

    Kram på dig
    PS: You got mail

    SvaraRadera
  2. Du är jätte duktig och det kommer att kännas så skönt sen när du är klar och du då vet att det är du som har gjort det! :)
    Hoppas att löpturen gick bra!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men käre tid!! Här har man annat att göra ett par dagar och när man sedan kikar in ser man att du är i giftastagen ;o)!! Grattis! Jisses så skoj! Bra initiativ tycker jag :o).

    PS. Trappan kommer att bli superbra!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Gillar dina trappuppdateringar skarpt ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men du är väl alldeles snart klar att måla/lasera? Kram

    SvaraRadera
  6. Jag vill oxå fixa vår trappa, så nu blev jag inspirerad.
    Kramen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!