söndag 25 mars 2012

Kalasdax!

Har gnuggat sömnen ur ögonen och svirat om! Nu är det dax för kalasfirande hos svärmor och söndagsmiddag på det! *yammi*
Dagens outfit : Tunika Plain Vanilla, Shorts H&M, stövlar Scorett och solbrillor H&M!
Alfred han har klätt sig själv och har faktiskt fått in en bra kombination dagen till ära;-) Dock lyckades han klämma på sig en dinosarietröja under den 5 nummer förstora rutiga skjortan! *fniss* Men smaken är som baken, delad och jag gillar hans stil!! ;-)
(Kolla in den grymma blåa himlen bakom oss!! *lovley* Dock är vindarna ganska så kalla idag, men vad gör väl det? Solen skiner ju!!!)

10 kommentarer:

  1. Snyggingar!!
    Ha det så trevligt på kalaset.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fina ni är, ha ett trevligt kalas
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vårigt och fint på er båda!:)

    SvaraRadera
  4. Jättefint foto! Och en Hot-mama!! =)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Gud va snygg du är!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Så snyggt!! Önskar med jag kunde ha korta shorts men där går gränsen, just på benen har jag mitt mesta :(
    Och GRATTIS till nya löparrekordet, är så impad av dig. Själv tvingade jag mig runt 5 km igår men det är så trögt
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!