söndag 25 mars 2012

Sommartider hej hej!!

Härligt att vi åter igen går mot ljusare tider! Inatt ställde vi fram klockan en timme och det kändes helt underbart! Japp för jag fick därav gå hem en timme tidigare! Kan säga att det här med att ställa fram klockan var lite härligare än att ställa tillbaka den, iallafall när man jobbar! Annars är det kanske ingen höjdare när man liksom "förlorar" en timme...?
Tittade in på vädret en sväng inatt och fick till min stora glädje se denna prognosen för början av veckan! Är detta för bra för att vara sant? Nästintill sommarvärme redan? Härligt, men oxå farligt... Ja för sommarvärme i slutet av mars, mmm lite väl tidigt kanske...?
Men nej nej jag klagar inte, nepp här ska njutas av både ljus, sol och värme!!! *lovley*

3 kommentarer:

  1. Underbar prognos!
    Jag gillar inte det här med tidsomställning, men så jobbar jag inte natt heller.
    Ha en skön söndag! Och glöm inte att njuta av en våffla eller två ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Man ska väl inte vara pessimist, men jag tror snarare jag är realist när jag tänker som så; Att när det är så här otroligt fint väder nu, kommer snart bakslaget med riktigt aprilväder och snö....

    Jag hoppas att jag har fel! Fram tills dess får vi bara passa på att njuta. ;-)
    God morgon!

    SvaraRadera
  3. hihi... "hejja växthus effekten" ;)
    Jag älskar vädret som är ute nu och för min del så skulle det gärna få vara sol och varmt jämt ! Hoppas ni har en riktigt mysig dag - NJUT !! :)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!