tisdag 27 mars 2012

Snart dax!!!!

Tänkte se ut så här ikväll på modevisningen på People! Kan jag det elller? *fniss*
Om ca en timme ska jag iväg och jag börjar bli grymt pirrig! Massa ögon som ska titta på mej... Okej då, jag gillar det! Men det visste ni ju redan;-)
Är lite orolig hur frillan kommer att bli... Tänk om jag kommer att se ut som en tant i håret när jag tar ut lockarna? *wiii, biter på naglarna*
Sminket ska på och medans jag både bloggar och sminkar mej så går jag även in dessa sköningar! *harkel* Tur att jag är kvinna så att jag kan göra flera saker samtidigt;-)
Snygga höga (Ja sviiiinhög klacka) vinglar jag omkring på här hemma! Har lånat hem dessa från byns skoaffär SkoCentrum ! Tack för det!;-)
Tänk om jag kommer att snubbla in för alla? Ja om någon skulle göra det så skulle det ju självklart bli jag;-) Och med min otur så...;-)
Jag gnuggar färg för brinnande livet... Min hud är helt skollad efter att jag ramlade ner i hinken med färg innan idag...:/
Hur snyggt är detta då? Nepp jag får väl gnugga vidare och hoppas på att de mesta hinner försvinna på en timme!

Jösses va pulsen gick upp nu och jag blev verkligen superduper nervös!
Snälla ge mej en lycka till spar där bak! De behöver jag nu!;-)

12 kommentarer:

  1. Du kommer att vara hur grym som helst!
    Kör hårt! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. En kick i rumpan får du av mig!!! Det kommer att gå så bra. Andas ut och ha kul bara! Kram!

    SvaraRadera
  3. Lycka till hjärtat!
    Det här kommer gå galant :-)
    Snygg som tusan är du också!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Haha! Skrattade gott åt ditt inlägg nedan om målarfärgen och bristen på vatten. DET HADE KUNNAT VARA JAG! LÄTT! Ha ha! :-D

    Lycka till nu. Ramlar man får man bjuda på det (men jag förstår ändå att du är nervös). :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Lycka till ikväll snygging, det kommer gå så bra och fasen va kul du kommer ha:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Lycka till och jag är helt övertygad över att det gick super!
    Hoppas vi får se lite bilder sen.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh lycka till raring! Glöm inte att visa hur lockarna blev sedan! Kram

    SvaraRadera
  8. Du får ju ha mån som fixar hår och smink ( och färg) nästa gång. :) lycka till!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!