fredag 2 mars 2012

Hejja pappa Jonas!!

Igår morse åkte Jonas och ett gäng upp till Sälen! Det vankas nämligen stafettVasan idag och han ska köra en sträcka på ca 2 mil! Förmodligen är han vid skrivande stund ute och kör sin runda just nu och jag måste erkänna att jag är en aning pirrig för hans skull;-)
Jag fattar inte, men han måste ha en vilja av stål... Med tanke på att han "bara" har tränat vid några få tillfällen och kört en maxsträcka på 7,5 km och ska köra 2 mil nu... Jo jo, så då förstår ni min lilla nervositet;-) Fast jag är helt säker på att han kommer att fixa den sträckan helt galant! Är man envis så klara man allt;-)!
Så idag hejja vi fram Jonas! Synd att vi inte kunde vara med honom däruppe i spåret. De hade varit väldigt trevligt att få sitte i en snödriva med gassande sol och hejja i spåret!;-)
Imorgon kommer han hem igen och jag kan nästan slå vad om att han kommer ha en gnutta träningsvärk i sin kropp?!;-) *fniss*

8 kommentarer:

  1. Åh så han åker idag? Härligt! Med vilja kommer man långt. :) Jag har alltid sagt att jag ska åka Vasaloppet en gång. Och då antar jag att det kommer att gå till 90% på vilja. Hänger du med? ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Häftigt! :-)

    Hoppas att det går riktigt bra för honom!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för honom. Själv skulle jag ALDRIG få för mig något dylikt. Jag är så förbannat lat! Haha.

    SvaraRadera
  4. Lycka till Jonas!!
    Njut av solen idag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Usch låter bara jobbigt tycker jag, haha!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Han behöver säkert inte träna, han väl på glädjen av att få gifta sig med sin bästa Karro <3
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hejja hejja! 2 mil kommer gå galant! Hoppas på att spåren är bra bara!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!