måndag 12 mars 2012

Skitnatt...

Idag går ögona i kors... Nattens sömn var en ren katastrof. Nej då barnen sov så gott, men inte jag...
Gick och la mej vid 22 igår med tron att jag skulle somna som en klubbad säl eftersom att jag knappt sovit något i helgen... Men icke... Klockan var nog framåt 23:30 innan jag somnade och sen har jag nog vaknat 300 gånger under nattens gång...
Jag hade en sån där olustig känsla i kroppen. De var som om en STOR orosmask flög omkring därinne.
Men vem tror ni sov som godas när klockan ringde vid 7 imorse? Jajemensan, jag! Typiskt...
Nu är jag precis död, men jag kan ändå inte sova...:/
Att inte kunna sova är ju rena tortyren mot sig själv... Utan sömn blir jag precis knäpp i hela huvudet... Tack gode gud för att solen skiner ute! Idag ska jag tanka luft, ljus och energi och inatt ska jag banne mej sova gott!;-)
Obs, obs, obs... Ignorera mina hemskt buskiga ögonbryn... Man kan ju inte vara perfekt jämt liksom;-)

3 kommentarer:

  1. usch, jobbiga natt :( min har också vart orolig
    den kommande natten blir förhoppningsvis bättre!

    SvaraRadera
  2. Usch, sånna där nätter är vidriga !!
    Hoppas du åtminstone kan få en skön dag och kanske en lugn stund i solen !

    Jag hade tänkt ta med V på en långpromenad idag, men insåg just att vagnen ligger i bilen, och bilen har C i norrköping... Det blir inte alltid som man tänkt sig ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det här var nog en lustig natt över lag.. jag vaknade vid halv fyra och var alldeles sjöblöt, kunde vrida ur pyjamasen och sen var jag bara svettig o halvvaken resten av natten. O säg inte klimakteriet för det tror jag inte på ;-) Allt kan ju hända även en 42åring..
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!