tisdag 27 mars 2012

En gäst!

Klockan 6:30 knackade det på vår dörr och barnens lilla kusin kom in smygandes genom dörren tillsammans med min bror! Eddie ska vara hos oss idag för han har haft lilla feber på besök och hans mamma och pappa behövde jobba! Och då är han ju så klart sååå välkommen hit!!
Fabian är helt överlycklig över att kussen är hos honom idag och leker! Jag hör inte ljudet av dem;-) De röjer runt på Alfreds rum, japp det gäller att passa på att vara på storebrors rum när han inte är hemma;-)!

Själv mår jag så mycket bättre idag! Den där hemska smärtan i bröstet är nästan borta och idag ser jag bara ljus! Visst är det konstigt hur man kan hamna i såna där svackor?? Fy farao för att må som jag gjorde igår... Fick verkligen känna på hur det är att må dåligt psykiskt...
Igår kväll skrev jag mitt CV och även ett personligt brev, så nu ska här sökas jobb!! Wish me luck!;-)

6 kommentarer:

  1. Fast du, man får tycka synd om sig själv ibland och att bryta ihop kan nästan vara befriande, efteråt vill säga. Trist att höra att du förlorar ditt jobb, hoppas något nytt, ännu bättre, dyker upp snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Myyysigt m kusinbesök :) Hoppas ni får en ljuvlig dag :)
    Skönt att det känns bättre.!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Trevligt med besök! :)
    och skönt att du känner dig bättre idag, det kommer lösa sig ska du se! :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Så snäll du är att ta emot ett febrigt barn.

    Hoppas att du snart finner ett nytt jobb. Kramar

    SvaraRadera
  5. Skönt att du är "tillbaka" i livet.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Lycka till med jobbsökandet! Det dyker säkert upp något snart! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!