fredag 23 mars 2012

Dagens status...


Gör: Solar...
Känner mej: Stressig...
Är: Trött...
Vill: Sova...
Älskar: Min familj...
Har: Trotsiga barn...
Behöver: Ett nytt jobb...
Måste: Försöka slappna av...
Luktar: Svett...
Ska: Jobba om 3 timmar...
Kan: Det mesta, bara jag vill...
Bör: Fortsätta städa...
Tänker: Mest positivt...
Drömmar: Många...
Funderar: Ja mycket...
Hatar: Folk som snackar skit och den svenska avundsjukan...
Ätit: Ja massor som vanligt...
Tränat: Nej men jag vill, typ nu...
Tid: Ge mej mera...

5 kommentarer:

  1. Tänk sol, värme och glada dagar med mycket träning. Plus en fantastisk familj.
    För det har du! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kram till dig, jag har inte kommenterat på ett tag för jag har varit sjuk:(( Hoppas att jag är på banan igen...Önskar dig en skön jobbar natt.Pia

    SvaraRadera
  3. Ser dock skönt ut att sitta i solen :-)

    SvaraRadera
  4. Känner du att helgsjobbet tar mycket ifrån familjelivet??
    Jag hoppas så nu att jag bara kommer jobba natt framöver.. Men hur det går med det får vi se.. Ska på intervju på tisdag!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!