torsdag 1 mars 2012

Tävling!

Det är sportlovsveckor i Sverige och för många barn och föräldrar innebär det pulkaåkning, badhusbesök och fjällresor. Oavsett vad som är planerat gäller det att hålla hungern och blodsockret i schack för att få en trevlig stund med sina barn.
Semper har just lanserat ett mellanmål som är både gott, nyttigt och praktiskt att ge barnen hemma eller på utflykt – inget kladd och inget spill. Det är tre smakvarianter av Smoothie med 100% frukt, serverad i en klämpåse som är enkel och rolig för barn från 6 månader att klämma själv på. Enkel att ta med i väskan eller fickan. Smakerna är Äpple Jordgubb, Äpple Banan och Äpple Mango.
Nu har jag fått den stora äran att tävla ut massor av goda smoothies!
För att vara med och tävla vill jag att ni skickar in den bästa/finaste/trevligaste sportlovs bilden som ni har och vill dela med er av!
Skicka bilden till karolinjohansson85@hotmail.com och skriv "tävling"!

1:a pris: En röd fin ryggsäck och 8 stycken smarriga smoothies.
2:a pris: 7 stycken smarriga smoothies.
3:e pris 5 stycken smarriga smoothies!

Tävlingen avslutas onsdagen den 7 mars och dagen efter visar jag de vinnande bilderna här på bloggen!

Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig tävling !! VI ( jag och viggo ) Vill såklart vara med så snart får du mail !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med och tävla!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!