fredag 9 mars 2012

Trevlig fredagskväll!

Ska strax tassa iväg på jobbet! Det känns faktiskt helt ok att åka och jobba inatt, trots att det är fredag  kväll...
Känner att jag måste få andas lite utanför huset om man säger så... Det har varit en påfrestande vecka för humöret och mina nerver har varit utanför min kropp och klättrat... Men nu ska de få lugna ner sig på jobbet, eller kanske inte...?;-)
Tröttheten kan möjligtvis göra sig väldigt hörd inatt... Ja för jag är redan trött i lilla ögat... Men, men bara att bita i det berömda äpplet och gå och jobba sina 2* 12 timmars pass. Sen är jag ju ledig igen hela nästa vecka!
Skål på er och ha en superduper mysig kväll! Drick ett STORT glas rött för mej med är ni snälla!;-) Känner att jag nog skulle behöva ett nu, men jag får snällt vänta tills på söndagskväll. Japp för då är det liksom som min fredagskväll;-)!!

5 kommentarer:

  1. Jag dricker nog inget nu när jag mår så här. Men jag lovar att jag ska ta det lugnt och sova åt dig också! ;-)

    SvaraRadera
  2. Går det bra med rosé? I så fall löser jag det!

    Visst behöver man komma iväg till jobbet och vila upp sig ibland!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har en bra natt på jobbet!! Kram på dig!!!!

    SvaraRadera
  4. ja hoppas natten gick bra, kram på dig!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!