söndag 4 mars 2012

Ögona går i kors...

Jag är i skrivande stund så trött så ögona går i kors... Ja varför går jag inte och lägger mej då? Nej inte redan, för då är risken att jag vaknar igen om så där en timme och då går det absolut inte att somna om... Jag känner att jag få lov att tänka till både en och två gånger vad jag skriver... Det tar liksom lite tid för hjärnan att fatta att den ska gå från att tänka till att skriva...;-)
Jag är mycket nöjd med denna helgen! Den har gått i en swissande fart och jag har hunnit avverkat 24 timmar på jobbet, trapprenovering och träning!
När jag kom hem ikväll från löparturen stog Jonas och fixade tacos! Bara att hoppa in i duschen och sätta sig vid ett dukat bord och äta!;-) Lovley!
Söndagskvällar här hemma är för oss som fredagskvällar! Så till min taco blev jag även serverad ett mycket gott glas rött!! *mums*
Kan säga att vinet inte gör mej piggare precis, men attans va gött det var! ;-)
Måndag imorgon igen... Vart tar veckorna vägen?

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt att äta fredagsmysa på en söndag. Vin är aldrig fel. Ett glas blev det här också till middagen

    Skall kolla in din vän igen för det var bara barnkläder när jag kollade.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm vad gott.
    Det åt vi igår :-) Och resterna till lunch idag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att komma hem till dukat bord:)
    Mumsa på ordentligt, och ta ett glas x-tra så sover du nog gott sen:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. sååå välförtjänt, söta duktiga Karro!!!
    Ska vi inte försöka ses i sommar...?
    KRAAAM!

    SvaraRadera
  5. Precis likadant hos oss, fast vi käkade schnitzel istället för tacos!
    Duktig du är med trappan, blir spännande att se slutresultatet.
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!