lördag 17 mars 2012

Tankat kärlek!

När jag en gång får vara hemma helt själv, njuta av tysnaden och göra alla de där 1000 grejerna som jag ständigt skjuter ifrån mej bara för att jag inte har tid, nej då blir jag alldes galen i kroppen...
Så istället för att göra alla de sakerna som borde göra, åkte jag till mina älskade barn och min mamma och svärmor och tankade upp lite kärlek! Ja kälek behöver man, annars kan man inte leva!;-)
Att vara ifrån barnen är fruktansvärt hemskt och jag känner mej halv... Jag pussade på dem så mycket som det bara gick så att jag kan klara mej tills imorgon eftermiddag när jag åter kommer att träffa de små liven!!
En väääldigt spännande hockeymatch pågick för fullt när jag lämnade mammas hus... Mamma är en inbiten Färjestadare och Douglas har fått inpräntat sedan han var nyfödd att han ska hejja på HV, så ja det var fullt ös där kan man säga;-)
Sedan blev det pusskalas på lilla Fabian som är hos farmor! Han älskar verkligen att få vara hos farmor och mysa helt själv utan att behöva kriga mot sina storebröder;-)

Och så passade jag även på att fira min svärmor som idag fyller 73 år! Grattis!!!!


Nu ska jag bege mej mot jobbet igen! Det går väldigt smidigt att slå ihjäl några timmar...:/ Hoppas att det går lika snabbt att "slå ihjäl" dom timmarna på jobbet oxå;-)

5 kommentarer:

  1. Mysigt att tanka kärlek.
    Det ska man göra ofta!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Nej fy att vara ifrån ungarna, förstår precis hur du känner! Ha så trevligt på jobb! Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga kort.
    Tycker själv att det är gott att få vara utan barn en litet tag. Du fåran pussas mycket när man träffas igen.

    SvaraRadera
  4. Åååh, mysigt!

    Hoppas det blir trevligt på jobbet, trots barnlängtan!

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!