tisdag 13 mars 2012

Grisrosa!


Ni är ju sååå underbara! Alla era kommentarer glädjer mej så och jag läser alla och blir sååå varm i hjärtat! TACK!!!
Vaknade med ett solskenshumör idag, jag hoppas att det bara fortsätter så att det inte övergår till storm och regnbyar... Dock höll det på att göra det redan nu på morgonen när jag fick smaka på de  3 gossarnas hemska morgonhumör...:/ Hua säger jag bara...
Idag har jag klätt mej dagen till ära i mina nya rosa jeans från Gina Tricot! Premiär för dom idag! Tyckte att de passade när solen strålar utanför vårt fönster! (I lördags hade jag kycklingben, idag grisben;-))
Fick lite blandade reaktioner när jag kom och lämnade på skolan och förskolan idag;-) Några tittade, några sa wow och några skrattade;-)! Men jag gillar mina grisrosa jeans, riktigt riktigt mycket!
(Ignorera mina kinder... Ser att det visst blev en överdos av rougen där;-))
Det är ofta som jag matchar mina och barnens kläder, ofta helt omedvetet... Som idag;-) Rosa snygg T-shirt på Fabian och på mej rosa snygga brallor! Vi kommer att matcha varandra bra idag på öppna förskolan! Vi kommer att se ut som små grisar i våra skära snygga kläder;-)!

12 kommentarer:

  1. I love your rosa byxor!
    Såna är det första jag ska köpa när jag tappat 30 kg.:)

    SvaraRadera
  2. Snygga tycker jag. Skulle också kunna tänka mig rosa eller kanske gula. Jag har turkosa och röda.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Jätte super fina. Jag vill oxå shoppa.... nya vårkläder!

    Se nva det nåt mer jag skulle skriva men kommer inte på va det va................GHA!

    SvaraRadera
  4. Åh, nostalgi! Rosa jeans hade jag när jag gick på högstadiet. Undra om jag inte också ska trotsa åldern och köpa något härligt, färgglatt. Såå snyggt ju! :-)

    Kram Malin!

    SvaraRadera
  5. Du är så snygg!!
    Ha en skön tisdag med lilleman :-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Du är ju skitläcker i dina rosa brallor.

    SvaraRadera
  7. Sjuuukt snygga byxor! Skönt att du mår lite bättre idag :) Kram

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt!! älskar rosa,,, och du klär i allt du har på dej!!! kram Mona

    SvaraRadera
  9. Underbart härliga byxor!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!