torsdag 15 mars 2012

Morgonstund har guld i mund...

Nej alltså så tidigt har vi väl kanske inte varit uppe så vi kan säga så...;-) Men jag kunde om jag bara hade tagit mej upp på gymmet vid 6 imorse som jag hade tänkt... Men när klockan ringde höll jag bokstavligt tala på att dö av trötthet och med Alfreds varma kropp mot min, så ja då var det väääldigt svårt att ta sig upp. Så nej det blev inget gym och vi ligger fortfarande kvar i sängen och drar oss med en god frulle i våra magar!

Den där underbara energin som infann sig igår i min kropp, den verkar ha försvunnit inatt... Jag skyller på det äckliga regnet som kommer ner utanför fönstret....
Fast å andra sidan, kliver jag upp ur denna sköna säng så kanske jag får lite gjort. Men det är svårt, det vill jag lova...;-)

Min bil är på lagning idag, så idag måste vi gå till alla våra ställen. Japp och det kan ju ta sin tid. Så idag gäller det att planera! Jag har iallafall planerat att ta mitt gymbesök på eftermiddagen när Douglas är på simskolan. Om det går eller ej, de vet man inte... För både Alfred och Fabian måste vara med mej där och det kanske inte uppskatas av de andra som tränar där;-)
Nähä, dax att kanske gå ut och måla lite räcken då...?

8 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen inte att det är allergi som är på gång för mig. Inte känt av nånting av min vårallergi sedan våren 1995, då jag blev gravid. Och jag hoppas verkligen itne det är av marsvinen. Idag känns det bättre. vi får väl se. Men jag är lite förkyld också.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Jag var också trött i morse..
    Sitter fortfarande i soffan.
    Hoppas att dagen går smidigt utan bil.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Utan bil hade jag nog dött.
    Fast nu får du ju lite extra motion:)
    Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Man kan inte vara på topp jämt.

    SvaraRadera
  5. måla på måla på :) träna hemma annars om du inte hinner till gymmet!
    hur nära målet är du nu?

    SvaraRadera
  6. Men visst är det ändå lite skönt med sådana där sega mornar när man bara slappar och myser och inte bryr sig om något annat.

    SvaraRadera
  7. Mmmm vissa dagar är man så där...och idag var det inget kul väder alls. Skönt med lite gym i em:).
    Hoppas mina blir fina nu när de är riktigt nerklippta.
    Kramisar

    SvaraRadera
  8. Skönt att ta det lite lugnt ibland.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!