lördag 3 mars 2012

Den glada snickarn!

Jag jobbar på min trapp så svetten sprutar! Slipar, hamrar, snider och slipar lite till! Attans va det sitter, men gud så bra det kommer bli!
Jag vet att ju fler timmar jag lägger ner på grundarbetet, ju bättre blir resultatet! Men just nu tänker jag, att det där bli nog bra... Men nepp, slipa ännu mer och gå tillbaka ett steg igen för att gnugga lite till. Bra ska det bli!
Jag är inte den arga snickaren idag. Nepp jag är den glada och med full av energi!
Men jäklar i min låda vad de sista klister restena sitter... Givetvis var medlet slut på färgaffären som gör så att det går lättare att få bort det. Så ja vad har jag för val? Nej bara att gnugga och putsa lite till!
Sa jag att jag var svettig? *hi*hi* Japp för det är bara förnamnet;-)!
Nähäp här kan man ju inte sitta och slöa till. Trappan ropar!
Tänk va snyggt den kommer bli med vita fina trappsteg!! Mmm om så där 375 timmar så kanske den blir klar...:/

7 kommentarer:

  1. hihi... med fri frakt och lite rabatt vore det ju nästan skamligt att inte använda "klick fingret" lite ;)
    Trappan kommer bli sååå fin !
    Ha en bra dag raring :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Man kan inte värma lite med hårtorken eller nåt för att mjuka upp det lite? (Eller är det precis tvärt om? :/

    Kämpa på! :)

    SvaraRadera
  3. Spännande!
    Det blir kanon när det är klart.
    Kram

    SvaraRadera
  4. ååå duktiga du!!!
    Vet inte om jag mår bra el dåligt av ditt inlägg..
    Har nämligen en likadan trapp..
    Vill också ha BORT fula mattan, men orka lixom
    suck!
    Vill du ha lika merjobb sen hojta till vetjah!!
    ;-))

    SvaraRadera
  5. Stå ut! Den kommer bli jättefin :-) Kram

    SvaraRadera
  6. Åh den kommer bli såå , i'm sure! Visst e det roligt att hålla på och fixa, ha i alldaglig så länge det går som man vill. Tuta och kör!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!