onsdag 28 mars 2012

7 år!!

För 7 år sedan låg jag så här... Låg och snusade på en nyfödd liten underbar välskapt pojke som hade så bråttom till vår värld!
Efter nästan 2 dygn av pinvärkar och sömnlöshet valde krystvärkarna att komma igång på natten till den 28 mars 2005! Då hade jag precis passerat V 36 och han var då sååå välkommen ut till oss!
Nu när jag blickar tillbaka så förstår jag att min förlossning var ganska så lätt! En liten kille, med stor vilja som kom ut ur min mage! En liten hand som ville komma ut tillsammans med huvudet gjorde att han slet sönder sin mamma en gnutta och gjorde även att han blev lite blå....
Med "bara" 40 minuters krystvärkar valde Douglas att se sitt första ljus klockan 2:42! 3150 tung och 51 cm lång och alldeles perfekt! Och väääldigt lik sin farmor och pappa;-)
 Sååå liten och söt här endast några timmar gammal!
Grattis vår STORA stjärna Douglas som idag fyller 7 år!!!!
Idag har vi grattat på sängen med tårta och paket! Han fick precis det han önskade sig och det var en myyycket lycklig kille som skuttade till skolan imorse;-)!

12 kommentarer:

  1. Åååååh.. Härliga bilder! Grattis till din stora fining!! :)
    Han är sig verkligen lik från de nyfödda bilderna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ett JÄTTE grattis till Douglas på 7 års dagen !!
    Jag hoppas att ni alla får en iktigt härlig dag !! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Hipp Hipp Hurra för Douglas!

    SvaraRadera
  4. Hurra till killen. Ljuvliga bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ett jättegrattis till Douglas! Stora killen! Theo längtar och väntar till 7-års dagen men han har ju ett halvår kvar ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hälsa gullungen stort grattis:)

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till er goa fina 7-åring idag!
    KRAM

    SvaraRadera
  8. Å grattis!
    Vår Alfons fyller 7 den 9e:)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Åh ett superstort Grattis till Douglas! :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Söt både som liten och stor!! Stort grattis till er <3

    SvaraRadera
  11. Grattis Douglas!!!! Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!