torsdag 29 mars 2012

Fullt ös...

Idag är det en dag som vi har det fullknökat på vårt schema! Härligt med fullt ös, hoppas jag bara hinner med det vi ska och måste gör;-)

Börjar morgonen med att måla trappan för så där 5:e gången... En gång till sen målar jag inte fler gånger....;-)
Sedan drar vi till grannbyn där vi ska uträtta lite ärenden och kanske köpa den röd/orange kavajen?;-)
Sedan är det dax för simavslutning för Douglas, sedan vidare på öppet hus på Alfreds förskola! Och så avslutar vi vår dag med kalas för våra 2 födelsedagsbarn Jonas och Douglas med släkten! Så maten bör fixas därimellan oxå... Tur att vi tog städningen igår!
Jo då så idag är schemat fullproppat kan man säga! Och här sitter jag....;-)

En sak till... Ni är såååå söta! Tack alla för de fina komplimangerna om mej och kläderna i förra inlägget! Nästan så att jag blir lite generad av alla kommentarerna, men jag suger åt mej av alla era fina ord, det ska ni veta!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en toppenhärlig dag. Och försök att inte stressa för mycket. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en toppendag.
    Så glad att jag lärt känna dig! ❤
    Kramis

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!