lördag 10 mars 2012

Kycklingben!

Körde upp till grannbyn sent igår eftermiddag och besökte People! Behövde lite nya knalliga färger i min garderob, är det vår så är det!!
Massor av våriga fina kläder hade kommit in och jag hade lätt kunnat sätta sprätt på varenda krona som jag har på kontot där;-)
Dessa gula snygga byxor fick följa med hem! Gult är banne mej sååå snyggt, men dock känner jag mej som jag har kycklingben idag! Men det är nog en vanesak tror jag! Lyser upp det gör jag minsan som en liten sol! *fniss*
Endast 180 pix för dessa sköningar och de har märket pieces på sig!

Psst... Den 27 mars har People tjejkväll och jag ska gå "mannekäng"!! Pirrigt värre, men såååå roligt och jag längtar! Några platser finns kvar. Så vill ni få insperation och titta på mej, så ring 0393 - 318 90 och anmäl er! Först till kvarn!;-)

16 kommentarer:

  1. Jag tänkte bara jag skulle vara först att kommentera :)

    SvaraRadera
  2. Gult ÄR både super snyggt och lite annorlunda !
    I LOVE IT :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig - HURRA för våren som mer än gärna får komma med buller och bång nu :) Jag vill att det ska blåsa varma vindar, att uteserveringarna ska plockas fram, att fåglarna ska kvittra, jag vill ha fräknar på näsan och framför allt - jag vill inviga min vita spetsklänning utan att frysa ihjäl ;)

    SvaraRadera
  4. Skitsnyggt. Själv går ja och är förbannad för ja har inget som passar. Å ska dessutom va på kalas om en timma. Vill oxå ha gula byxor!! Kram J

    SvaraRadera
  5. Måste ju säga att det var ett par supersnygga kycklingben :)
    Schyssta spiror!!

    SvaraRadera
  6. Haha kycklingben ? Jag döör xD !
    Jätte snygga tycker jag !
    Kram

    SvaraRadera
  7. Skitsnygga!
    Inte alla som passar i knalliga färger, men jag tycker du passar i det mesta, Karro! :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Men hörru hur snygg är du inte. Och byxorna med för den delen!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så satans snygga byxor!!! Vill ha!!!

    Å du är lika satans snygg!

    Kram!
    Kicki

    SvaraRadera
  10. Snyggo!
    De klär dig toppen :-)
    Hoppas att natten går bra.
    Imorgon är det "fredag" ;-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Jättesnygga på dig, så kul med färg.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Gillar eg inte gult. Men du klär kanonbra i den färgen.

    SvaraRadera
  13. Ohh! Skitsnygga ju! Fan, jag har helt tappat det här med kläder. Du får mej att bli sugen igen. :)

    SvaraRadera
  14. Alltså återigen Karro, du är så snygg att jag blir helt till mig. Jag började hänga här för ett år sedan. Lite innan sommaren tror jag, och du är verkligen en helt annan människa nu. Förändringen är helt sinnes, du strålar som en vacker vårdag! Kram på dej

    SvaraRadera
  15. Åh va snygg du var i gula byxor!!
    kram Jossan

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!