torsdag 29 mars 2012

En toppendag!

Vår fullspäckade dag blev kanonbra och tiden var på bristningsgränsen hela tiden för att vi skulle hinna med det som skulle hinnas!
Simavslutningen gick lysande och han är som en liten fisk i vattnet! Mor sin upp i dan;-)
Sedan vidare på öppet hus på Alfreds förskola! En mycket stolt kille som visade sitt fina dagis!!
Att få gå in på den stora avdelningen är ju bara sååå roligt, speciellt när man får hamra, spika och vara kreativ!
Stressa hemåt och fixa det sista och så kom äntligen alla nära och kära! Massor av fina presenter fick vår 7- åring! Bland annat masssor av hockey grejer;-)
Alla kussar var ute och spelade till klockan 20 ikväll här på gatan!;-) *lovley*
Maten blev grillad hamburgare med massssor av tillbehör! Är man 7 år och fyller år, ja då får man ju så klart bestämma menyn;-)!
Tårtorna hade snälla farmor bakat och de var sååå goda! Speciellt den ena med mandelbotten och kola sås!!! Mums... Lovar att jag ska ta receptet så att jag kan dela med mej;-) Ja för den är så himmelsk god!
Nu är huset åter lugnt och de små sover och jag tror att jag oxå ska göra dem sällskap!
Imorgon har Douglas studiedag och nästa vecka påsklov och då ska vi bara soooova!;-)

Summering av denna dagen: EN TOPPENDAG!!!!

2 kommentarer:

  1. Ser fantastiskt ut!
    Vad bra du är på att ta bilder under dagens lopp. Du har verkligen haft fullt upp hela dagen.
    Och nu blev jag sugen på burgare...
    Grattis till din lille påg!

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Det låter verkligen som en toppendag. Och superhärliga bilder. :)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!