lördag 17 mars 2012

Jag är in löööv!

Har hittat en ny goding bland läkerolaskarna, nämligen licrice seasalt! Den är helt gudomligt god och jag är in lööööv!;-) Har ni inte smakat på den ännu så har ni verkligen missat något... Fast å andra sidan så kanske ni inte bör det, för då är ni fast. Jag lovar...;-)
Själv har jag haft ett godisug från hell inatt och jag har proppat i mej *harkel* 2 stycken av dessa askar... Ja men dom låg ju där i väska och bad så snäll om att bli uppätna;-) Men de är lite elaka mot mej nu... Bulleribong låter det i magen och det kanske är tur att jag ska sova själv idag;-) Mmm för man luftar verkligen väder av läkerol... Och proppar man sen i sig 2 stycken askar på en natt, ja då blir det oxå dubbelt upp i bubbel;-) Man kan säga att magen just nu har disko och tarmarna dansar hej vilt därinne;-);-)
Jo men så är det! Så löp och köp dessa godingar. Ni kommer att inom en vecka vara beroende, jag lovar! Ja om ni förstås gillar lakrits och salt;-)

14 kommentarer:

  1. Låter verkligen som något för mig :) Är galet beroende i salt lakrits!

    SvaraRadera
  2. haha akta dig för den laxerande effekten ;)
    dom är garanterat sjukt goda!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag inte smakat just dom där men jag är också ett fan av Läkerol och känner mer än väl igen cirkusen i magen om man har ätit någon för mycket. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Lanserande effekt vid förtäring av stora mängder.. ;P
    Måste ju testa! Har du testa lakrits å persikan? Den e oxå galet god!

    SvaraRadera
  5. Mäh.. Laxerande var ordet!! :D

    SvaraRadera
  6. Håller med!!! Jag är beroende av dessa.

    SvaraRadera
  7. Salvia är min favorit!
    Men så har jag faktiskt inte smakat på den här. Undra om jag ska våga testa... ;-)

    SvaraRadera
  8. Jag var också grymt godissugen i går kväll, klättrade nästan på väggarna. Men hade INGET hemma så det var bara att bita ihop. Kram

    SvaraRadera
  9. Jag gillar dem intensivt ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Har inte smakat, blir till att testa :-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Och jag blev så besviken. Såg dem i affären o blev så glad. Men så var de inte alls så goda i min mening. Tur det kanske :)

    SvaraRadera
  12. Du har rätt!
    det går inte att hålla fingrarna i styr. :-)
    Caribbean Lime är inte heller så tokig!

    SvaraRadera
  13. Åh, dom där måste jag testa !
    Jag ÄLSKAR lakrits och dom där är ju för tusan nästan "nyttiga" ;)
    HA en mysig kväll !! KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!